Administrator Kontraktu

Twoja odpowiedzialność:

  • wsparcie organizacyjno-administracyjne realizowanych kontraktów dotyczących głównie budowy i modernizacji infrastruktury energetycznej,
  • sporządzanie dokumentacji kontraktowej oraz jej archiwizacja,
  • prowadzenie korespondencji biznesowej,
  • bieżące raportowanie danych dotyczących realizacji.

Dla Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane profil elektryczny budowlany lub sanitarny,
  • mile widziana znajomość  procedur prawnych, w tym: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Prawa Zamówień Publicznych, Prawa Budowlanego, procedur FIDIC,
  • masz zdolności organizacyjne, jesteś zaangażowany, umiesz pracować pod presją czasu.
  • znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będą dodatkowymi atutami.

Nasza odpowiedzialność:

  • realizujemy innowacyjne projekty,
  • stosujemy nieszablonowe rozwiązania,
  • zapewniamy szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • umożliwiamy zdobycie uprawnień budowlanych,
  • oferujemy pracę w zespole wykwalifikowanych inżynierów,
  • dajemy stabilizację dzięki zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę.

Swoje CV i list motywacyjny prześlij na: praca@electrum.pl w tytule wpisując „Administrator Kontraktu”