.

Specjalista ds. Helpdesk

Swobodnie poruszasz się w obszarze administrowania systemami operacyjnymi?
□ Praca z aplikacjami pakietu Microsoft Office, Microsoft Office 365 oraz sieci komputerowych (LAN, WAN) i systemów mobilnych (Android, iOS) nie przyprawia Cię o zawrót głowy?
□ Panujesz nad czasem nie tylko w wymiarze wirtualnym?
□ Jesteś w stanie porozumieć się z anglojęzycznym kolegą?

 Jeśli na przynajmniej 3 z powyższych pytań odpowiedziałeś TAK – wyślij swoją aplikację na adres: praca@electrum.pl w tytule wpisując „Specjalista ds. Helpdesk”

Jeśli odpowiedziałeś pozytywnie na mniejszą ilość pytań – też wyślij – w końcu do odważnych świat należy.

 

Dajemy Ci :

  • Gwarancję udziału w nieszablonowych projektach, we współpracy z naszym zespołem.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Jeśli będziesz chciał się szkolić – masz zielone światło i nasze wsparcie.
  • Poza tym zapewniamy stabilizację, wynagrodzenie atrakcyjne rynkowo, karty Multisport – oczywiście jeśli chcesz?

 

Twoje zadania to wsparcie naszej organizacji w zakresie:

  • kreowania zmian optymalizujących prace w danym obszarze i mających na celu automatyzację zadań,
  • instalacji, serwisu i ewidencjonowania sprzętu komputerowego,
  • instalacji, utrzymywania systemów operacyjnych Windows oraz typowych aplikacji biurowych,
  • przygotowania do pracy urządzeń mobilnych opartych na systemie Android, iOS,
  • obsługi zgłoszeń Service Desk (wsparcie na poziomie level 1,2),
  • diagnozowania problemów związanych ze stacjami roboczymi,
  • zagwarantowania podstaw utrzymania sieci LAN i WLAN,
  • okresowej weryfikacji zainstalowanego oprogramowania oraz poprawności działania wybranych usług z zakresu IT;

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych, w szczególności w CV przez Electrum sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacji, której dotyczy ogłoszenie, a także w celu przyszłych rekrutacji prowadzonych przez firmę Electrum sp. z o.o. ”