Dołącz do nas

Electrum to holding zbudowany na specjalistycznej wiedzy i ciągłej potrzebie poszerzania kompetencji i podejmowania wyzwań. Do naszych wartości należą wiarygodność, konsekwencja, chęć rozwoju i poczucie jasno wytyczonego kierunku. Chcemy, aby do naszego zespołu dołączali utalentowani ludzie, którzy będą dzielić z nami wiarę w misję, którą wspólnie realizujemy.

Doceniamy zaangażowanie, sumienność, kreatywność i umiejętność pracy zespołowej. Nikt nie zdziała samodzielnie tyle, co zgrany zespół fachowców i pasjonatów. Dołącz do nas, jeśli te wartości są Ci bliskie.

Jak wygląda
proces rekrutacji?

Krok 1. Wyślij CV

Prześlij CV na adres praca@electrum.pl. Nic prostszego! Aktualne oferty pracy znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce „Kariera” i na portalach społecznościowych. Jeśli nie widzisz nic dla siebie w tej chwili, a chcesz rozwijać się razem z nami – czekamy na Twoje zgłoszenie! Będziemy o nim pamiętać podczas nadchodzących rekrutacji.

Krok 2. Daj nam czas

Prosimy Cię o chwilę cierpliwości. Ten etap trwa zwykle od 2 tygodni do miesiąca, a w jego trakcie dział HR przeanalizuje Twoje dokumenty. Będziemy na bieżąco informować Cię o kolejnych krokach rekrutacji.

Krok 3. Poznajmy się!

Ten etap to czas, gdy wreszcie się poznajemy! Telefonicznie lub mailowo zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie w naszej siedzibie albo na rozmowę online. W zależności od stanowiska, na jakie aplikujesz, przed Tobą tylko jedno spotkanie z bezpośrednim przełożonym i z działem HR, albo cykl kilku spotkań.

Krok 4. Informacja zwrotna

Bardzo ważna jest dla nas otwarta komunikacja, dlatego możesz spodziewać się informacji zwrotnej niezależnie od wyniku rekrutacji. Na każdym etapie jesteśmy też gotowi, by odpowiedzieć na wszelkie Twoje pytania lub wątpliwości.

Otwórz się na
nowe ścieżki rozwoju w Electrum.

Oferty pracy