Twój zakres obowiązków
- Samodzielne i kompleksowe opracowywanie angażujących postów, grafik, filmów i innych materiałów, które będą publikowane na różnych platformach społecznościowych,
- Monitorowanie i aktualizowanie profili firmy na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn,
- Odpowiadanie na komentarze, wiadomości i pytania od użytkowników, budowanie relacji i angażowanie społeczności,
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników efektywności (np. zasięg, zaangażowanie, konwersje) oraz dostosowywanie strategii na podstawie zebranych danych,
- Opracowywanie i realizacja kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, w tym planowanie harmonogramu publikacji i budżetu reklamowego,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności komunikacji,
- Bieżące monitorowanie trendów i nowości w mediach społecznościowych oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków,
- Rekomendowanie rozwiązań, ulepszeń oraz koordynacja ich implementacji,
- Zarządzanie dystrybucją treści w kanałach mediów społecznościowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe w obszarze marketingu lub pokrewne,
- Minimum 1-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w tworzeniu treści, contentu foto oraz krótkich materiałów wideo, do publikacji w social mediach,
- Znajomość aktualnych trendów w obszarze marketingu, kreatywność i lekkie pióro,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem,
- Umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków.
To oferujemy
- udział w szkoleniach zawodowych podnoszących kwalifikacje,
- system benefitów (karty sportowe, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe),
- stabilne miejsce zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Dodatkowe informacje
Jeżeli chcesz zgłosić naruszenie prawa w procesie rekrutacyjnym, uzupełnij zgłoszenie pod linkiem: whiblo – zgłoś to!