Twój zakres obowiązków
- Tworzenie materiałów graficznych oraz krótkich filmów wideo do publikacji w mediach społecznościowych.
- Projektowanie grafik, animacji oraz relacji (w tym także na stronę internetową firmy).
- Zarządzanie profilami na social media (Facebook, Instagram, LinkedIn) poprzez kreowanie angażujących treści.
- Odpowiadanie na komentarze, wiadomości i pytania od użytkowników, budowanie relacji i angażowanie społeczności.
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników efektywności (np. zasięg, zaangażowanie, konwersje) oraz dostosowywanie strategii na podstawie zebranych danych.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności komunikacji.
- Bieżące monitorowanie trendów i nowości w mediach społecznościowych oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków.
- Rekomendowanie rozwiązań, ulepszeń oraz koordynacja ich implementacji.
- Zarządzanie dystrybucją treści w kanałach mediów społecznościowych.
Nasze wymagania
- Znajomość programów graficznych (pakiet Adobe).
- Praktyczna wiedza na temat działania mediów społecznościowych.
- Umiejętność montażu krótkich filmów i animacji.
- Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu treści na social media.
- Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność.
- Umiejętność pracy zespołowej oraz komunikatywność.
Mile widziane
- Znajomość programów do montażu animacji.
- Umiejętność łapania chwili za pomocą dobrych zdjęć
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
To oferujemy
- Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje.
- System benefitów (karty sportowe, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
- Stabilne miejsce zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Dodatkowe informacje
Jeżeli chcesz zgłosić naruszenie prawa w procesie rekrutacyjnym, uzupełnij zgłoszenie pod linkiem: whiblo – zgłoś to!